Povinné ručení – srovnání online

Trendy v povinném ručení udávají jeho uživatelé. Klienti jsou totiž stále více nároční a to hned v několika oblastech. V prvé řadě chtějí pojištění uzavřít co nejrychleji a nejpohodlněji. Proto v poslední době stále více klientů dává přednost uzavření povinného ručení on-line. Jak takové online povinné ručení funguje?

I v České republice tedy nastupuje trend, který v jiných evropských státech pozorujeme už delší dobu. Například ve Velké Británii je již 50 % pojistek prodáno on-line. V České republice se nyní pohybujeme na 20 % pojistek uzavřených po internetu. Klienti ušetří nejen čas, ale i peníze.

Online povinné ručení

Povinné ručení online má kromě rychlosti další velkou výhodu a tou je, že si jednoduše podle srovnávače může každý snadno porovnat nabídky jednotlivých pojišťoven – jejich ceny, rozsah doplňkových služeb, výše bonusů a další. Srovnání pojištění je díky těmto vyhledávačům na jednom místě.

O výběru nového pojištění nerozhoduje pouze cena. S náročností klientů roste i nabídka různých doplňkových bonusů a služeb, které nyní pojišťovny nabízí. Nejčastěji jde o asistenční služby, které už nezahrnují pouze odtah vozidla či opravu na místě poruchy.

Pojišťovny nabízí celou řadu nových služeb při problémech na silnici – pomůžou při prázdné palivové nádrži, zalomení klíčku, defektu pneumatik, vybité autobaterii apod.

Dalším trendem je zvýšená poptávka klientů po kombinaci různých služeb sdružených do „balíčků“. Nejčastěji je sjednáváno povinné ručení a havarijní pojištění dohromady. Tato kombinace uzavření produktů je u některých pojišťoven odměňována zdvojnásobením limitů asistenčních služeb.