Pillow pojišťovna dělá vše pro klidný spánek svých klientů. Není divu. Pillow v překladu z angličtiny znamená polštář. Pojišťovna prezentuje své pojištění jako jednoduché, upřímné a férové. Takové, jaké má být. Co vše lze u Pillow pojistit? Jak Pillow funguje? A jaké nabízí slevy nebo výhody?
Pillow pojišťovna má před sebou velkou budoucnost a skvělý potenciál. Je nejrychleji rostoucí českou pojišťovnou, které se dvakrát povedlo zvítězit v soutěži o nejlepší novinku v pojištění. Pillow má podporu u finanční skupiny RSJ a může se pochlubit více než 80 000 klientů.
Pojistit lze majetek, bydlení, samozřejmostí je pojištění auta, dále pojišťovna pomůže v případě úrazu nebo nemoci. Obchodní podmínky jsou krátké a srozumitelné, přeložené do „lidštiny“.
Jak Pillow funguje
Pillow si bere za cíl měnit svět pojištění k lepšímu. Revoluční přístup k penězům plynoucím z platby pojištění tomu dává za pravdu. Pojišťovna využije pouze dohodnutou část na náklady a vše ostatní použije na škody. O případný zbytek se rozdělí rovným dílem s klientem.
- Automobil: V případě pojištění vozidla zákazník u Pillow platí dle najetých kilometrů. Pokud ujede méně, než bylo odhadnuto, pojišťovna vrátí peníze. V opačném případě klient doplatí kilometry navíc.
- Majetek: U pojištění bydlení pojišťovna pomůže v případě jakýchkoliv častých škod, od požáru přes tornádo až po vyteklou vodu z prasklého potrubí. Sjednat lze také takzvanou pojistku na blbost.
- Úraz a nemoc: Pojištění pamatuje na veškeré vážnější zdravotní situace – od zlomené nohy až po invaliditu nebo smrt následkem úrazu či nemoci.
Pillow se snaží omezit náklady na minimum, protovše probíhá digitálně, bez kamenných poboček a zbytečných zaměstnanců. Nejoptimálnější je používat mobilní aplikaci pro Apple i Android, díky níž lze sjednat pojištění, mít o něm přehled a v případě nutnosti pojišťovnu snadno kontaktovat.
Jak sjednat pojištění u Pillow
Pillow pojištění lze sjednat dle finančních možností každého klienta. Lze vybírat ze tří variant: Jen to nejnutnější, doporučení Pillow a kompletní pojištění. Vždy je potřeba vyplnit osobní údaje a typ klienta – klient s rodným číslem, bez RČ, OSVČ nebo podnikatel, či právnická osoba nebo firma.
- Cena hned – Zájemce vyplní několik údajů a výši pojistné částky si nastaví podle sebe. Hned se dozví cenu svého pojištění.
- Posouzení hned – Zákazník odpoví na otázky o svém zdraví. V soukromí, nikomu cizímu nic neprozrazuje. Ihned ví, zda jej Pillow pojistí.
- Sjednání hned – Pokud pojištění vyhovuje, potvrdí ho klient zaplacením první platby, nikam chodit nemusí. Férová cena, žádné poplatky.
V případě nespokojenosti lze smlouvu s pojišťovnou Pillow vypovědět ke konci každého zaplaceného období. V praxi to znamená, že hradí-li klient pojištění měsíčně, může smlouvu rozvázat až dvanáctkrát ročně. Dále lze platit čtvrtletně, pololetně nebo ročně.
Výhody pojištění u Pillow
Výhody Pillow pojišťovny a jejích produktů je moderní háv a flexibilita. Pillow svým klientům předkládá krátké a srozumitelné obchodní podmínky, v nichž scházejí právní kličky a složité slovní obraty.
Součástí pojištění nejsou povinné balíčky a zbytečné přídavné služby, které zákazník nevyužije. Klient platí jen za to, co si objednal. V rámci havarijního pojištění lze u automobilu sjednat pojistku mimo jiné na střet se zvířetem, přírodní událost, krádež vozu, vandalismus, nezaviněnou nehodu, skla, zavazadla či úraz.
V případě potíží Pillow nabízí neodkladnou pomoc a nonstop asistenci. V případě autonehody pojišťovna dokáže na místo kolize přijet a auto nebo motorku odtáhnout. Pillow rovněž zprostředkuje právní asistenci a rady jak postupovat po dopravní nehodě, v trestním a přestupkovém řízení nebo při koupi a prodeji vozidla. Při havárii v domácnosti pojišťovna zařídí pomoc zámečníka, instalatéra, sklenáře, plynaře atd.